skoda super mopedcarrier =)

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu slipper du packa i bagageutrymmet.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jo den blir nog en smula rymligare än den där...gissar att Emil firat påsk på jobbet... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Lason

Inlägg av Lason »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nice :) AEE-motorn är en pigg maskin också :)

Dom är bra skodapickisarna :) Ganska hållbara och tacksamma att skruva med :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag väntar med spänning på bilder när den är lastad med moped/mopeder. Har tyckt att dom ser så korta ut i flaket. så jag har alldrig brytt mig om att mäta hur mycket moped som får plats.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Lason

Inlägg av Lason »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
erlan skrev:Jag väntar med spänning på bilder när den är lastad med moped/mopeder. Har tyckt att dom ser så korta ut i flaket. så jag har alldrig brytt mig om att mäta hur mycket moped som får plats.

erlan
Med lämmen nerfälld tar dne en 450cc crosshoj iaf, så en moppe bör den svälja :) <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är lägre ET på BMW fälgar oftast. dom sista jag hade på bilen hade ET 15, men den skrapade i skärmkanten eftersom bilen var för låg, inte på grund av ET't. standard är ET38 tror jag.

plus så finns det sjukt stort utbud på gamla BBS bmw fälgar som passar rakt på, så länge det är 100x4 och så länge det inte är i närheten av ET 0. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har fått lite bilder i mobilen på vad Emil åstakommit i helgen på pickisen... :shock: ska ta digitalkameran med mig på jobbet imorrn..kan nog bli lite överaskande att se det resultatet... 8)

blir nog till att ställa moppen tvärs över erlan..så en moppe får man då in under kåpan utan större problem... :wink: ska jag sen ta med mig fler får jag hänga på moppetrailern.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger in lite bilder på Lackar- Emils påskfirande... :wink:

blir en riktigt snygg moppevan av den till slut riktigt kul att han valde den färgen med tanke på att orange och pepitaflaggor liksom hör till crescent på nåt vis.... :angel_grin:

Bild

högersidan :)
Bild

bakdörrarna glänser oxå fint... 8)
Bild

Bild

finns risk att det syns när man kommer slinkande på nåt rally :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nämen dra åt ****! :shock: Snacka om utstickare!
Nog har Emil jobbat hårt under påsken <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj skit .den är ju grymt snygg,Den måste du ju vara nöjd med Raketaren slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer att bli en kul bil att ta moppen i till mopperallyna.. :) Emil kommer att ställa ut den på shrautställningen nu till helgen...så nog har han skruvjobb oxå på den allt löst ska ju tillbaka igen... :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:kommer att bli en kul bil att ta moppen i till mopperallyna.. :) Emil kommer att ställa ut den på shrautställningen nu till helgen...så nog har han skruvjobb oxå på den allt löst ska ju tillbaka igen... :P
får ju citera mig själv.. :lol:

glömde ju att tillägga att detta påbörjades ju för ungefär 14 dagar sedan så visst i fanken är Emil en stjärna på att lacka..kan ju inte begripa riktigt hur karln hinner med... <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vågar man åka med den ute? 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) jo den måste ju köras, annars har man ju ingen användnig för en sådan bil... :roll: så nog är det tänkt att den ska användas... <!-- </EdIndex> --></div>
Lason

Inlägg av Lason »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jäklar vad snygg! Lacken är värd det dubbla mot bilen :wink:

Se till att vaxa den ofta så den håller :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar