skoda super mopedcarrier =)
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Med lämmen nerfälld tar dne en 450cc crosshoj iaf, så en moppe bör den sväljaerlan skrev:Jag väntar med spänning på bilder när den är lastad med moped/mopeder. Har tyckt att dom ser så korta ut i flaket. så jag har alldrig brytt mig om att mäta hur mycket moped som får plats.
erlan

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är lägre ET på BMW fälgar oftast. dom sista jag hade på bilen hade ET 15, men den skrapade i skärmkanten eftersom bilen var för låg, inte på grund av ET't. standard är ET38 tror jag.
plus så finns det sjukt stort utbud på gamla BBS bmw fälgar som passar rakt på, så länge det är 100x4 och så länge det inte är i närheten av ET 0. <!-- </EdIndex> --></div>
plus så finns det sjukt stort utbud på gamla BBS bmw fälgar som passar rakt på, så länge det är 100x4 och så länge det inte är i närheten av ET 0. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har fått lite bilder i mobilen på vad Emil åstakommit i helgen på pickisen...
ska ta digitalkameran med mig på jobbet imorrn..kan nog bli lite överaskande att se det resultatet... 
blir nog till att ställa moppen tvärs över erlan..så en moppe får man då in under kåpan utan större problem...
ska jag sen ta med mig fler får jag hänga på moppetrailern..

blir nog till att ställa moppen tvärs över erlan..så en moppe får man då in under kåpan utan större problem...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lägger in lite bilder på Lackar- Emils påskfirande... 
blir en riktigt snygg moppevan av den till slut riktigt kul att han valde den färgen med tanke på att orange och pepitaflaggor liksom hör till crescent på nåt vis....

högersidan

bakdörrarna glänser oxå fint...

finns risk att det syns när man kommer slinkande på nåt rally

blir en riktigt snygg moppevan av den till slut riktigt kul att han valde den färgen med tanke på att orange och pepitaflaggor liksom hör till crescent på nåt vis....

högersidan

bakdörrarna glänser oxå fint...

finns risk att det syns när man kommer slinkande på nåt rally

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommer att bli en kul bil att ta moppen i till mopperallyna..
Emil kommer att ställa ut den på shrautställningen nu till helgen...så nog har han skruvjobb oxå på den allt löst ska ju tillbaka igen...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
glömde ju att tillägga att detta påbörjades ju för ungefär 14 dagar sedan så visst i fanken är Emil en stjärna på att lacka..kan ju inte begripa riktigt hur karln hinner med... <!-- </EdIndex> --></div>
får ju citera mig själv..Raketaren skrev:kommer att bli en kul bil att ta moppen i till mopperallyna..Emil kommer att ställa ut den på shrautställningen nu till helgen...så nog har han skruvjobb oxå på den allt löst ska ju tillbaka igen...

glömde ju att tillägga att detta påbörjades ju för ungefär 14 dagar sedan så visst i fanken är Emil en stjärna på att lacka..kan ju inte begripa riktigt hur karln hinner med... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) jo den måste ju köras, annars har man ju ingen användnig för en sådan bil...
så nog är det tänkt att den ska användas... <!-- </EdIndex> --></div>