<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag drog några varv maskeringstejp runt styre/GPS.... Lossnade bara en gång... En gammal TomTom, den lagrar inte maxfart.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det ingen som använder en Vericom längre?
En Vericom VC200 tryckte man fast i bilrutan på det glada 80-talet och
fick fram en massa olika tider, g-krafter, hastigheter, 1/4-mile, 1/8-mile, plus
hästkrafter. (Inte så optimistiska som man själv trodde....)
Hasse skrev:Varför är ni så fixerade vid toppfart?
Det är kanske inte så intressant om det går i 100 eller 106km. Men om man justerat lite på en som gjorde 30 och den sen går i typ 36 tycker iaf. jag kan vara trevligt att veta. <!-- </EdIndex> --></div>
Hasse skrev:Varför är ni så fixerade vid toppfart?
Det är kanske inte så intressant om det går i 100 eller 106km. Men om man justerat lite på en som gjorde 30 och den sen går i typ 36 tycker iaf. jag kan vara trevligt att veta.
Jo det är lika intressant tycker ja allt! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en Ducati 750 i boden. Man vet att den går fort och det är inte lika roligt som att åka fort med moppe. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom gånger jag använt GPS för att mäta upp så har sugfoten passat lagom på glaset till hastighetsmätaren. Och då mätare av den storleken, oftast är gummiupphängd så slipper man att GPSen skakar loss. <!-- </EdIndex> --></div>