Ja, va var det nu man hade sagt...(hämtad 84 mil senare) =)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->30 mopeder är ju omöjliga att inte pilla lite på, trimma bara sådär, lagom... och så kanske en ny förgasare.. har ju en på hyllan... och så.. och så den där cylindern jag aldrig kommer få på någon annan moppe... den som bara är lite lätt masserad.... så slutar det med att man ändå har trimmat upp den i 40.... faaaaast, man har ju kvar alla saker på hyllan, så den räknas som så gott som original ju...
min erfarenhet med att inte trimma... <!-- </EdIndex> --></div>
min erfarenhet med att inte trimma... <!-- </EdIndex> --></div>
SHOPPINGTUR
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alltid lika trevligt o få hänga me på inköpstur o den här gången blev det ju affär
o goa burgare
<!-- </EdIndex> --></div>

- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns ju ett litet hopp om "motorplåtarna" jag maila & fråga att om dom skulle snubbla över plåtarna i framtiden så kunde dom ju höra av sig... 
Hej igen Peder,
Självklart ska jag kolla om det kan finnas något kvar på "lagårdsbotten" i Junsele. Det är en ny ägare till den fastigheten sen många år men....... <!-- </EdIndex> --></div>

Hej igen Peder,
Självklart ska jag kolla om det kan finnas något kvar på "lagårdsbotten" i Junsele. Det är en ny ägare till den fastigheten sen många år men....... <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja de där plåtarna är ju svåra. Jag fick en uppsättning av svärfar för många år sedan
.
Har en kompis i plast/glasfiberbranschen, ska höra med honom vad han tror om att göra kåpor i plast. Risken är väl att de blir för tjocka
Att göra egna i plåt torde kräva en rejäl press samt en massa tid och pengar i pressverktyg. <!-- </EdIndex> --></div>

Har en kompis i plast/glasfiberbranschen, ska höra med honom vad han tror om att göra kåpor i plast. Risken är väl att de blir för tjocka

Att göra egna i plåt torde kräva en rejäl press samt en massa tid och pengar i pressverktyg. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

bäst att montera extraförstärkt för säkerhets skull...
Sen ut å prova "Besten"
, kopplingen kärva lite i början sen funka den bra, riktigt bekväm att åka på
,tog med mig GPS:en 35 kmh på raka , nu blir det väl att tvätta av & sen vinterförvaring... 
Tack för det Jossan, efter lite riktning av fotplatta/benskydd/stöd/bakskärm/framskärm så monterades en ny kedja..Raketsport skrev:Jag vet inte om någon skrivit det tidigare.. Det är original verktygssatsen med rätt förpackning också.

bäst att montera extraförstärkt för säkerhets skull...

Sen ut å prova "Besten"

- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska inte tjata sönder tråden men
, tvätta av inför vintervila så kolla jag om bromljusets-lampa var hel, japp, tänkte det är väl nåt kabelbrott då istället & man tar det till vårkanten
, var å pilla lite på bromsjuskontakten & vips så funka det åxå... 

Gillar färgen på bromsljuset åxå orange..

Gillar färgen på bromsljuset åxå orange..