Vart en jävla skitdag...
Ofrivilligt lång sovmorgon...
Alltså varför inte Bosse väckte mig han brukar alltid behöva ut senast halv 8 vardag som helg...
Jaja gick ut målade lite...
Vart ju bra... Eller kommer bli ok! Efter jag fått tvättat skit av bilen återmonterat listen
o klabbat dit en stripes. Höger bakskärm är ju liksom den som fått de absolut värsta rosten.
Troligen stått mot grönska... Medans färg torkar skulle jag liksom börja montera ihop bilen..
Började med montera den nya torkarspaken och relä.. Men torkarna fortfarande döda..
Felsöker och konstaterar motorn får ström den ska gå.. Testade direkts ström och lika död.
Plockade isär kol fina magneter sitter som de ska och den kärvar inte den borde gå men gör de inte..
Tänkte den enda skroten jag kan tänka mig har en är Gordons i Varberg. Så fick bli en resa dit...
Jodå de hade en styck men de räcker... Passade på köpte mig en varningstriangel samtidigt..
Å hemåt... Testade den nya motorn i 245an och jodå den lika död som den i 244an...
Jävla skit sur till tusen och slösat en strålade dag..
Jaja efter surat en stund gick jag ut påbörjade montering.
Bakre matta på plats tror jag saknar någon form av skydd över nedre färsten till bälten.
Sen i slutet såg jag att damasken vart sönderdragen.. Tror jag kan "sy" ihop med ståltråd..
Bara sönderdragna fästhål damasken hel i övrigt..